Heb je een vraag over onze webshop?

Dit zijn de meeste gestelde

Al onze klanten die standaard assortiment afnemen kunnen bestellen via de webshop.

Onze producten zijn verkrijgbaar via diverse bakkerij groothandels, zoals Beko, Bake Plus, Van Ham Esbeek, De Jong Soest en in België via Lingier Oostende. Bij Beko en Bake Plus is het mogelijk borderel te bestellen, u bestelt dan bij ons en levering en facturatie is via de groothandel. Ook bij een aantal horeca groothandels zijn onze producten te koop, zoals Zegro Rotterdam, Verdoes Katwijk en Veldboer en Eenhoorn. Daarnaast is het mogelijk om rechtstreeks bij ons af te nemen. Wilt u weten hoe het werkt? Neemt u dan contact op met de afdeling verkoop

Om prijzen te kunnen zien in de webshop die overeen komen met uw afname behoefte, dient u een inlogcode aan te vragen bij de afdeling verkoop. Dat kan bij voorkeur via het contactformulier.

U kunt bij ons op diverse manieren bestellen bijvoorbeeld via EDI, de webshop of email.

Kleinere bestellingen met koeriersdienst via de webshop veilig met iDeal of creditcard. U kunt ook overmaken voor levering. Bij grotere bestellingen voor afhalen of levering via de palletdienst neemt u contact op met de afdeling verkoop.

We leveren in alle EU landen. Buiten de EU in overleg met afdeling verkoop. 

Binnen Nederland en België is bestellen via de webshop en verzending met koerier kosteloos voor bestellingen vanaf € 200. Voor afname via de pallet bezorgdienst kunt u contact opnemen met afdeling verkoop voor de condities.
Ook voor leveringen in andere landen neemt u contact op met de afdeling verkoop.

De webshop is bedoeld voor zakelijk gebruik en de prijzen zijn exclusief BTW.

De levertermijn in Nederland en België is 6 werkdagen via de palletdienst. Via de koeriersdienst verzenden wij uw order binnen 2 werkdagen als de producten op voorraad zijn. In Nederland en België heeft u uw producten dan doorgaans binnen 4 dagen in huis. Voor verzending naar de overige landen geldt een levertijd van 5-10 werkdagen. Heeft u haast? Laat het ons dan weten.

De acceptatie van uw order hangt af van de beschikbaarheid van de producten. Ook als wij uw order via de webshop hebben geaccepteerd of u een bevestigingsmail hebben verstuurd kan het voorkomen dat we producten niet kunnen leveren. Wanneer dit gebeurt nemen wij zo spoedig mogelijk contact op en overleggen we over levering van de rest van de order of annulering van de order. Afhankelijk van wat we hebben afgesproken wordt het bedrag van het deel van de order wat we niet kunnen leveren of het bedrag van de hele order teruggestort via de wijze waarop de order betaald is.

In het algemeen heeft u een retourrecht op bestellingen gedaan via een webshop. Deze wettelijke plicht is er echter niet bij bederfelijke waren. Wij bieden u geen retourrecht op uw bestellingen via deze webshop. 

Klachten zijn nooit leuk. Maar toch koesteren wij onze klagende klanten. Van uw klachten kunnen wij leren en onze dienstverlening verbeteren. Heeft u een klacht? Laat het ons weten! Bij voorkeur via ons contact formulier.

De extra informatie zoals “# in omdoos” en “product gewicht” is door ons nauwgezet gecontroleerd. Maar onze producten blijven ambachtelijk en een natuur product. Enige afwijking kan voorkomen. Gemiddeld mag u verwachten dat die variatie niet meer dan +/- 5% is met incidenteel een afwijking van ten hoogste 10%.

Toch nog een vraag?

Wij horen graag van jullie

Heeft u een vraag die niet beantwoord wordt in het bovenstaande lijstje?
Neemt u dan gerust contact met ons op via het contactformulier!

Neem contact met ons op